Voordat je een demo wilt, wil je misschien alvast zien wat het ongeveer inhoudt. Hier lichten we alvast een tipje van de sluier!
De eerste stap is een professionele uitnodiging. Hier wil je duidelijk je eigen branding naar voren laten komen, dus is dat iets waar we rekening mee houden. De consultancyfirma waar we nu over praten heet ConsultWise; zij zijn dus de deskundigen die ingehuurd zijn. Ook alle voorbeeldrapportages zullen onder deze naam zijn. In de praktijk zal daar natuurlijk jullie logo en bedrijfsnaam staan.
Hier zie je een voorbeeld van een e-mail die wordt verstuurd naar de deelnemers.
De interface van de enquête is simpel, clean en gebruiksvriendelijk. Niets mag afleiden van het doel: zorgen dat we de benodigde informatie verzamelen.
Door vele iteraties en UI/UX tests, zijn we uiteindelijk uitgekomen op de meest simpele manier om de surveys te doen. Geen kleine stoffige knopjes, geen lijsten met vragen die je per pagina moet beantwoorden. In plaats daarvan houden we het simpel, clean en ook uitstekend te gebruiken op een smartphone.
De UWES-9 draait om bevlogenheid in het werk, en wordt gemeten in drie psychologische constructen: vitaliteit (energie), toewijding en absorptie. In het rapport van de UWES-9 wordt diep ingegaan op de antwoorden van de deelnemer.
Het adviesrapport wordt benaderd vanuit een arbeidspsychologisch perspectief, maar ook vanuit een klinisch perspectief. Op deze manier wordt een medewerker vanuit twee invalshoeken voorzien van nuttige feedback en concrete stappen om het eigen werkgeluk én bevlogenheid te verhogen.